جوک دوستان

سر صبح ایرانسل اس داده :
"تبریک یک سیم کارت هدیه به شما تعلق گرفت . یک پیام خالی به 2112 و 2115 ارسال نمایید"
بلا نسبت خر شدم اس دادم !!!
باز شب اس داده :
"مشترک گرامی ، متاسفانه سیم کارت هدیه به شما تعلق نمی گیرد"
من O_o
ایرانسل :-))))))))))))))
شما شاهد باشید بار آخر بود که بهش فرصت دادم !!! دیگه باهاش کاری ندارم !!!!

عاغا معلم فیزیکمون می گفت صدای ضبط شدمون،صدای اصلی ماس و مردم صدامونو اینطوری میشنون ولی چون خودمون بهش عادت نداریم،از صدای ضبط شدمون بدمون میاد.
من از اون روز که اینو فهمیدم از زندگی ناامید شدم:(خواستم غممو با شما تقسیم کنم^_^
اگه بهم بگن صورتمم همون شکلیه که تو عکسام می بینم،دیگه خودکشی می کنم گفته باشم:(

این روزا میخوای اعلام وجود کنی
باید قبلش
اعلام موجودی کنی
|:

این مخ منم قاطی داره هااااا
اون ب چندروز پیش ک روز شهادت بودو ازصبحش اهنگ یاسی حامد پهلان تو مخم پلی میشد :|
اینم به امروز ک از صبحی اسم جبار سینگ هی میاد تو مخم :|
این جبار سینگ کیه؟.... میگم نکنه اسم شوهر ایندم باشه!:(

توی خارج اول مشهور میشن بعد توی تبلیغات بازی میکنن ولی تو ایران اول توی پیام بازرگانی بازی میکنن بعد مشهور میشن....!!!

عاغا این پسرا درست بشو نیستن یکیش خودم...
با گوشی به عشقم اس میدم ,تو چت دارم مخ میزنم,به اون سیم کارتم اون یکی عشقم زنگ زده ,تلفن خونمون داره میره رو پیامگیراونم اون یکی عشقمه.....جالبه همشونم شک دارن که بهشون خیانت کردم..عه ادم اینقد بدبین

کارایی تبلت در یک نگاه (دختر پسر فرقی نداره)
1. جهت دفاع از خود(نحوه استفاده :در صورت بروز خشم ویا مشکل با تبلت محکم بکوبین فرق سر فرد مورد نظر)
2.به عنوان وسیله ورزشی(کمک به تناسب اندام شما)
3.زیر دستی (زیر دستی بسیار شیک و قابل حمل)
4.سینی (سینی بسیار زیبا مناسب برای مهمانی ها و مراسم خواستگاری)
و کارایی های جانبی که بر ارزش ان می افزاید.....

دختره 6 صبح زنگ زده میگه سلام فریمان بیا دنبالم کارت دارم‏
خانوم ساعت 6 صبحه درضمن من دنبال هر خری نمیرم‏
گفت:داداشم بهتره گوشیتو اول نگاه کنی بعد ج بدی‏‏
دیدم عه خواهرمه‏
آخه اینا 6 صبح از آدم چ انتظاری دارن‏?‏
هرکی قبل از ده ب آدم ز بزنه خره‏

ذهنتون ببرین یک سال پیش مثل الان........................

تو97% پست ها کلمات آمپاس--قمپز--بگو خب--

به کار میرفت..................................

فعلا برم یه چیز دیگه کشف کنم +-+-+-

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺁﭘﺎﺭﺍﺗﯽ ﺑﺎﺩ ﭼﺮﺧﺎﺷﻮ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﻪ
ﺑﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ: ﺁﻗﺎ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ ... :|
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺷﻮﮐﻪ ﺷﺪﻡ، ﭘﻤﭗ ﺑﺎﺩﻩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﺎﺩﺵ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪ!!
ﺍﻭﺳﺘﺎﻫﻪ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭﻩ ﺑﻮﺩ ﮔﻔﺖ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ، ^ - ^
ﺗﻮ ﮐﻞ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﯾﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺩ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﯾﺎ ﭼﯿﻨﯿﻪ ﯾﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽﺍﻻﻥ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﺻﻮﺭﺗﯿﺸﻮ ﺯﺩﻡ.
ﺩﺧﺘﺮ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﭼﺮﺍ ﺻﻮﺭﺗﯽ؟ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﺷﯿﻨﻪ ﺑﺎﺑﺎﻣﻪ ....
ﺑﻘﯿﺸﻮ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﻢ ﻣﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻗﻄﻌﻮ ﻭﺻﻞ ﻣﯿﺸﻪ :))

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺠﺮﺩﻯ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ
ﺩﻧﯿﺎﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ.
.
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ؛
ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ
,ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ :))))))

مورد داشتیم دخترا معترض بودند چرا دریای سیاه و دربای سرخ داریم اما
دریای چولتی ( صورتی ) نداریم :| :| :|

ما تنها کشوری هستیم که:
منشی خودش رو بیشتر از دکتر برای آدم میگیره

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

زیا خوشگله
ساعت10:26---24 تير 1393
خوبه

مرواريد
ساعت16:47---20 تير 1393
وبلاگ خيلي خوووووبي داري
پاسخ:ممنون آبجی نظر لطفته


M
ساعت16:42---20 تير 1393
باحال بود دمت گرم اگه بازم از اینا داری بذار
پاسخ:مرسی حتماً


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جوک دوستان ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:جوک ، جملات دوستانه،اس ام اس های باحال, | 1:51 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.